سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آنلاین دیگر

http://www.cheadlehulmedental.com/blog/wp-content/uploads/Dental-Implants-Manchester-%E2%80%93-Is-The-Procedure-Painful.jpg

درد در درمان ایمپلنت

اگر ناحیه ای که قرار است کاشته شود به اندازه کافی بی حس شده است ، در طی درمان دندان مصنوعی هیچ دردی وجود ندارد و حتی افراد اغلب حتی متوجه قرار دادن کاشت نمی شوند. این یک روال معمول است که دندانپزشک می تواند ناحیه ای را که دندان مصنوعی قرار داده می شود بی حس کند. روش بی حس کردن ناحیه پیچ شده دندان با بی حسی موضعی که برای کشیدن یا پر کردن دندان اعمال می شود تفاوتی ندارد. بی حسی موضعی مشابه و روشهای مشابه بیهوشی در همه روشهای درمانی از جمله کاشت استفاده می شود. به لطف سوزن های الکترونیکی که در سالهای اخیر در برخی از کلینیک ها مورد استفاده قرار گرفته است ، ماده بیهوشی از طریق سیستم های کنترل الکترونیکی تجویز می شود تا از آستانه درد فراتر نرود ، بنابراین حتی در مرحله سوزن برای بیهوشی ، درد احساس نمی شود. در سایر روش های درمانی که می تواند بخشی از روند درمان ایمپلنت باشد مانند تقویت استخوان و برداشتن سینوس ، پس از بی حسی موضعی دردی احساس نمی شود.

 

اگر بعد از بی حسی موضعی دردی احساس کردید ، باید فوراً این وضعیت را به پزشک خود اطلاع دهید. بدن هر فرد با یکدیگر متفاوت است. بنابراین ، اثر و مدت زمان بی حسی موضعی نیز از بدن به بدن دیگر متفاوت است. در صورت احساس درد ، می توان بی حسی موضعی را مجدداً در ناحیه مربوطه اعمال کرد. کاشت قیمت استانبول ، اثر بی حسی موضعی ممکن است با گذشت زمان در درمان های طولانی مدت کاهش یابد. پزشک به طور کلی این وضعیت را بررسی می کند. با این حال ، از آنجا که این وضعیت از فردی به فرد دیگر متفاوت است ، در صورت احساس درد باید به پزشک اطلاع دهید. قرار دادن یک یا چند ایمپلنت به شکل پیچ در فک ممکن است برای شما ترسناک باشد. اما قطعاً می توانید با این کار راحت باشید. بسیاری از افراد درمان ایمپلنت را انجام می دهند و روند جراحی را بدون درد انجام می دهند. اگر شک دارید ، ملاقات با بیمارانی که تحت درمان ایمپلنت هستند ، تسکین می یابد.

 

درمان ایمپلنت یک درمان جراحی است. آسیب هایی وجود دارد که در مدت کوتاهی در بافت ها و سینوس ها در مناطقی که درمان جراحی انجام می شود ، بهبود می یابد. بنابراین ،  درد پس از درمان برای بسیاری از بیماران اجتناب ناپذیر است. اما این درد غیر قابل تحمل است و با استفاده از داروهای مسکن تا حد زیادی برطرف می شود. درد و دردی که پس از درمان تجربه خواهد شد ، حدود یک هفته دیگر از بین می رود. اگر قبلاً کشیدن دندان جراحی (مثلاً یک دندان عقل نهفته) انجام داده باشید ، می بینید که از نظر درد فرایند تفاوتی ندارد.

 

اگر متقاعد نشده اید ، می توانید به کلینیکی مراجعه کنید که در آن درمان ایمپلنت انجام می شود و در صورت مناسب بودن شرایط ، با گرفتن مجوز از افراد ضروری ، بخشی از مراحل جراحی را مشاهده می کنید ، یا می توانید با بیمارانی که پس از جراحی درمان ایمپلنت انجام داده اند ، صحبت کنید. رفتار.

 

 

 

درد ، کوفتگی و تورم پس از درمان ایمپلنت

بعد از کاشت ایمپلنت ، بسیاری از بیماران به ما اطلاع می دهند که همان شب از مسکن استفاده می کنند و حتی روز بعد نیازی به آن ندارند. اندازه درد با دردی که پس از کشیدن دندان تجربه می شود تفاوت چندانی ندارد. با این حال ، هنوز هم باید گفت که کاشت ، درمان دندان ایمپلنت ، استفاده از دندان پیچ در نهایت یک روش جراحی است و طبیعی است که به مدت 1-2 روز بعد از عمل درد و تورم خفیف در ناحیه عمل شده تجربه کنید.

 

ناراحتی بعد از کاشت در همه یکسان نیست ، دفاع بدن و واکنش می تواند در افراد مختلف متفاوت باشد. بنابراین ، بعضی از افراد کمی بیشتر احساس درد می کنند ، در حالی که برخی دیگر حتی پس از مدت کوتاهی نیازی به استفاده از مسکن ندارند.

 

میزان ناراحتی بعد از عمل به طور کلی با طول جراحی ایمپلنت و پیچیدگی روش متناسب است. از آنجا که ، در برخی از کاربردهای کاشت و نخ پیچ ، ممکن است استخوان اضافی مورد نیاز باشد ، منطقه عمل را می توان گسترده نگه داشت ، در نتیجه منطقه آسیب بیشتری می یابد و زمان عمل طولانی می شود. در مواردی که جراحی برداشتن سینوس باز انجام می شود نیز همین امر وجود دارد. طبیعی است که پس از انجام چنین عمل های کاشت ، احساس درد و تورم بیشتری داشته باشید. با استفاده از مسکن ، این درد به طور قابل توجهی سرکوب می شود. در حدود یک هفته تورم و کبودی از بین می رود. تورم و کبودی ممکن است در بیشتر موارد استاندارد کاشت بدون جراحی پیشرفته تجربه نشود.

 

دندانپزشکی که این عمل را انجام می دهد ، باید به اندازه کافی در مورد ناراحتی که ممکن است بعد از عمل به موازات اندازه و پیچیدگی عمل ایجاد شود ، به بیمار اطلاع دهد. بیمار باید بسیار مراقب باشد ، به خصوص در طی چند هفته پس از درمان کاشت ، و دستورالعمل های پزشک را کاملاً دنبال می کند. در این دوره ، به خصوص باید از استعمال سیگار خودداری شود و اگر پزشک رژیم گرفته است ، این امر باید دنبال شود. اگر وضعیت دیگری غیر از نکات مشخص شده توسط پزشک رخ دهد ، باید در اسرع وقت با پزشک تماس گرفته شود.