سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آنلاین دیگر

نظر

https://dailymagazines.net/wp-content/uploads/2020/04/5-ways-to-Overcoming-fear-of-the-Dentist-1024x640.jpg

  غلبه بر ترس رفتن به دندانپزشک  

 

 ترس یا اضطراب در امکان رفتن به دندانپزشک است. به گفته شورای عمومی دانشکده های دندانپزشک ایران، این آسیب شناسی است که 15 درصد از جمعیت را متحمل می شود. این همیشه مربوط به یک تجربه قبلی نیست، بلکه می تواند ناشی از ترس غیر منطقی به دردسر باشد.

 

بیماران مبتلا به دنتوفوبیا تمایل به بازدیدهای خود را به دندانپزشک و به تنهایی در موارد اضطراری به تاخیر می اندازند. این یک خطر ابتلا به سلامت دهان و دندان شماست زیرا بررسی های دوره ای کسانی هستند که به تشخیص عوارض جزئی برای درمان آنها در زمان کمک می کنند.

 

امروزه تکنیک ها و ابزارهای فعلی اجازه می دهد تا درمان های کمتر به طور مداوم و در اکثر موارد کاهش درد را به ناراحتی کمی کاهش دهند.

 

اگر شما از dontophobia رنج می برید، توصیه می کنیم برخی از نکات ساده را برای یادگیری نحوه کنترل آن توصیه کنید:

 

نظر خود را در مورد دندانپزشک خود توضیح دهید: قبل از ورود، یا حتی زمانی که شما برای قرار ملاقات تماس بگیرید، به دندانپزشک توضیح دهید. این به شما کمک خواهد کرد که اعتماد به نفس بیشتری ایجاد کنید و احساس آرامش بیشتری داشته باشید.

در اولین بار از یک قرار ملاقات بپرسید و از قبل از ورود جلوگیری می کند: به این ترتیب شما نباید صبر کنید یا تمام روز فکر کنید که در مورد درمان، که اضطراب را کاهش می دهد، صرف کنید.

گوش دادن به موسیقی: شما می توانید هدفون خود را بگیرید و گوش دادن به موسیقی آرامش بخش در حالی که شما به درمان. این به شما کمک خواهد کرد که شما و او را جدا کنید.

تست با آرامش آگاهانه: اگر ترس خود را کنترل نکنید، از این تکنیک بپرسید که شما بازدید خود را به دندانپزشک لذت بخش تر می کنید. این روش، که کاملا ایمن است و هیچ عوارض جانبی ندارد، می تواند هر دو در بزرگسالان و کودکان اعمال شود.

در کلینیک های دندانپزشکی ما پرونده شما را ارزیابی می کنیم و به راحتی از استفاده از این تکنیک توصیه می کنیم.