سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آنلاین دیگر

 

https://www.olstein.com.au/wp-content/uploads/2019/07/tooth-extraction-after-care.jpg

پس از کشیدن دندان چه کارهایی باید انجام شود؟

کارشناسان کلینیک دندانپزشکی آرمانی می گویند دندان هایی که به روش های درمانی پیشگیرانه پاسخ نمی دهند و به دلیل دلایلی مانند پوسیدگی و عفونت (التهاب) با پر کردن یا درمان کانال ، نمی توانند آنها را نجات دهند ، به عنوان آخرین چاره از دهان خارج می شوند. 

متخصص بهداشت دهان و دندان دندانپزشکی کلینیک دندانپزشکی آرمانی  گفت که قبل از کشیدن دندان باید مسواک زد. با بیان اینکه بیماران باید پس از کشیدن دندان احتیاط کنند ، توصیه های زیر را انجام داد: "حداقل نیم ساعت دهان خود را آبکشی نکنید. شستشوی دهان از ایجاد لخته های خونی که پس از کشیدن بهبود می یابند جلوگیری می کند و باعث ترمیم استخراج می شود. زخم به تأخیر انداختن.

 

پس از کشیدن دندان ، تامپونی که دندانپزشک شما قرار داده است را به مدت 15-20 دقیقه محکم گاز بگیرید و عمل بلع طبیعی خود را انجام دهید. تجمع بزاق در دهان و تف زدن به طور مداوم می تواند از تشکیل لخته خون جلوگیری کرده و باعث خونریزی مداوم شود. "

 کلینیک دندانپزشکی کرج

با اشاره به اینکه نباید از غذاهای گرم و پرادویه که باعث تحریک در منطقه جراحی می شوند ، خودداری کرد ، اظهار داشت که مصرف سیگار و الکل به مدت 24 ساعت پس از تیراندازی نباید انجام شود. در صورت امکان ، دکتر توصیه کرد که بلافاصله پس از استخراج اتومبیل رانندگی نکنید ، و تأکید کرد که در صورت امکان در صورت امکان یک بالش بلند در زیر سر دراز بکشد و استراحت کند.

 کلینیک دندانپزشکی کرج

دندانپزشک ، که خواست پس از کشیدن دندان حمام گرم نکنید ، گفت: "تا زمانی که بی حسی در دهان شما از بین نرود ، چیزی نخورید ، می توانید مناطق بی حس شده را گاز بگیرید و صدمه بزنید بدون اینکه متوجه شوید. شما می توانید اقدامات عادی مراقبت از دهان را بهد از 24 ساعت ادامه دهید. پس از کشیدن دندان اگر در حس چشایی و بویایی تغییر بوجود آمد ، سریعاً با دندانپزشک خود تماس بگیرید. "